Team WERQ

Team WERQ

Ons team bestaat uit jonge, actieve en enthousiaste mensen met een brede kennis van de Drentse arbeidsmarkt. Wij weten wat er speelt en wat de vraag en het aanbod is. Wij zijn u graag van dienst!

WERQ - Martine van der Laan
Martine van der Laan

Accountmanager / Inhouse collega
+31 6 11 09 55 58 | m.vanderlaan@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Door duurzame inzetbaarheid te vergroten werken wij samen aan de toekomst.”

Martine is in februari 2017 gestart bij WERQ als intercedent. Met een afgeronde secretariële opleiding is zij een aantal jaren werkzaam geweest als secretaresse, waarna zij de overstap heeft gemaakt naar de uitzendbranche. Martine heeft een ruime werkervaring opgedaan in deze branche, waardoor ze een goede gesprekspartner is voor onze relaties. Martine is gedreven, enthousiast en weet dé juiste match te maken tussen kandidaten en opdrachtgevers!

WERQ - Hellen Willems
Hellen Willems

Accountmanager / Inhouse collega
+31 6 11 78 72 78 | h.willems@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Door het lokale karakter kennen wij onze opdrachtgevers en kandidaten en weten wij snel de unieke match te maken”

Hellen is in 2012 gestart bij WERQ als intercedent. Door haar horeca achtergrond is zij zowel dienstverlenend als commercieel ingesteld. Hellen is verantwoordelijk voor de werving en selectie van kandidaten en de contacten met de opdrachtgevers. Door haar kennis van de opdrachtgevers, de kandidaten en de markt weet zij altijd een goede match te maken!

WERQ - Ruth Munster
Ruth Munster

Vestigingsmanager
+31 6 44 01 33 52 | r.munster@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Betrokkenheid begint met begrip, snappen hoe de werkelijkheid van de ander er uit ziet “

Ruth maakt sinds mei 2011 deel uit van WERQ. Ze is begonnen als intercedent, maar door haar betrokkenheid is ze binnen een jaar aangesteld als vestigingsmanager. Opgeleid als bouwkundige is ze uiteindelijk in de uitzendbranche terecht gekomen. Door haar kennis mentaliteit en haar laagdrempelig houding weet ze klanten en flexwerkers aan haar te binden.

WERQ - Fabian Tuin
Fabian Tuin

Intercedent
+31 6 21 53 59 17 | f.tuin@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“De zoektocht naar een betekenisvolle en plezierige baan, dat is waar ik samen met jou naar op zoek ga.”

Fabian is sinds juli 2021 begonnen als Intercedent bij WERQ. Met zijn werkervaring in de sales gaat Fabian telkens op zoek naar de juiste match tussen kandidaten en opdrachtgevers. Sociaal en gedreven omschrijft Fabian zijn eigen karakter. Daardoor is hij een fijn persoon om samen met jou de zoektocht naar een betekenisvolle en plezierige baan aan te gaan. Het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met de opdrachtgever is ook iets wat hem drijft in zijn dagelijkse werk.
De juiste match maken dat geeft iedereen een goed gevoel, hier zet hij zich graag voor in.

WERQ - Nickie Kuper
Nickie Kuper

Financiële administratie
+31 5 28 28 74 00 | n.kuper@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

‘Dankzij de diversiteit in mijn werkzaamheden blijf ik up-to-date van verschillende zaken op de werkvloer!’’

Nickie is sinds juli 2013 begonnen als vakantiemedewerker bij WERQ. Ze is geslaagd voor haar opleiding Marketing & Communicatie. Vanaf september 2015 is Nickie als vestigingsmedewerker aan het werk bij WERQ. In deze functie fungeert ze als eerste aanspreekpunt op de vestiging. Grote kans als u belt naar het kantoor van WERQ dat u, de altijd enthousiaste en behulpzame, Nickie aan de telefoon krijgt! Ook is Nickie sinds kort verantwoordelijk voor de boekhouding. Door haar nauwkeurigheid weet ze op de juiste manier te werken met cijfers, boekingen en andere financiele zaken.

WERQ - Noël Munster
Noël Munster

Backoffice / Controller / Opleidingscoördinator
+31 5 28 28 74 00 | n.munster@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Ik observeer, analyseer en concludeer.”

Noël is sinds december 2019 begonnen als backoffice medewerker bij WERQ. Met zijn jarenlange ervaring bij een snelgroeiende detacheerder heeft hij een brede kennis opgedaan over diverse beleidszaken. Noel is analytisch en oplossingsgericht. Bij WERQ is Noël samen met Karin verantwoordelijk voor de verloning, facturatie en HR-zaken. Daarnaast ondersteunt hij Nickie met de financiële administratie.

WERQ - Karin Wognum
Karin Wognum

HR / Backoffice / M&C 
+31 5 28 28 74 00 | k.wognum@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Nauwkeurig en deskundig te werk gaan is nodig voor een goede bewaking van het uitbetalen van salarissen.”

Karin is in februari 2017 gestart als backoffice medewerker bij WERQ.  Door haar jarenlange horeca ervaring bij diverse hotels is Karin dienstverlenend ingesteld en communicatief vaardig. Bij WERQ is Karin op de backoffice verantwoordelijk voor de verloning en het ondersteunen van de HR-adviseur. Door haar competenties en vaardigheden ondersteunt Karin de frontoffice ook bij  het werven en selecteren van flexwerkers.

WERQ - Henriëtte Waaijenberg
Henriëtte Waaijenberg

Directeur
+31 6 20 45 64 24 | h.waaijenberg@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Wij zijn dé lokale arbeidsmarkt-partner. Creatief, betrokken en actief. Uw/jouw ambitie waarmaken dat is onze passie”

Henriëtte is directeur bij WERQ. Vanuit de marketing maakte zij in 2012 de overstap naar WERQ. Een eigen bedrijf met betrokken en gedreven collega’s in het team is wat zij ambieerde. Ze heeft een duidelijke visie, is zeer gedreven en zit vol creatieve ideeën. Ze wil er zijn voor ondernemers en alle mensen die werk zoeken. Zodat iedereen hun ambitie kan waarmaken. Daar krijgt zij energie van!