Team WERQ

Team WERQ

Ons team bestaat uit jonge, actieve en enthousiaste mensen met een brede kennis van de Drentse arbeidsmarkt. Wij weten wat er speelt en wat de vraag en het aanbod is. Wij zijn u graag van dienst!

Martine van der Laan

Intercedent / inhouse collega
+31 6 11 09 55 58 | m.vanderlaan@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Door duurzame inzetbaarheid te vergroten werken wij samen aan de toekomst.”

Martine is in februari 2017 gestart bij WERQ als intercedent. Met een afgeronde secretariële opleiding is zij een aantal jaren werkzaam geweest als secretaresse, waarna zij de overstap heeft gemaakt naar de uitzendbranche. Martine heeft een ruime werkervaring opgedaan in deze branche, waardoor ze een goede gesprekspartner is voor onze relaties. Martine is gedreven, enthousiast en weet dé juiste match te maken tussen kandidaten en opdrachtgevers!

Hellen Willems

Intercedent / inhouse collega
+31 6 11 78 72 78 | h.willems@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Door het lokale karakter kennen wij onze opdrachtgevers en kandidaten en weten wij snel de unieke match te maken”

Hellen is in 2012 gestart bij WERQ als intercedent. Door haar horeca achtergrond is zij zowel dienstverlenend als commercieel ingesteld. Hellen is verantwoordelijk voor de werving en selectie van kandidaten en de contacten met de opdrachtgevers. Door haar kennis van de opdrachtgevers, de kandidaten en de markt weet zij altijd een goede match te maken!

Rina Goeree

Intercedent
+31 6 21 53 59 17 | r.goeree@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Succes is het resultaat van perfectionisme, hard werken, leren van je fouten, loyaliteit naar de personen voor wie je werkt en doorzettingsvermogen”

Rina is op 1 juli 2017 gestart als intercedent bij WERQ. Inmiddels is Rina ruim 10 jaar werkzaam in de uitzendbranche. Deze ervaring helpt haar zowel relatie als flexwerker professioneel en vakkundig van dienst te zijn. Verder heeft Rina een positieve instelling, gezonde dosis doorzettingsvermogen, commerciële gedrevenheid en een klantgerichte instelling. Deze eigenschappen helpen haar om de beste werknemer voor de juiste werkplek te vinden. Haar manier van werken en communiceren kenmerkt zich verder door: openheid en eerlijkheid, professionaliteit, doen wat je zegt en zeggen wat je doet.

Rianne Soepenberg

Intercedent
+31 621 47 33 01 | r.soepenberg@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Ik probeer het beste in mensen naar boven te halen en te zorgen dat de juiste persoon op de juiste plek terecht komt.” 

Rianne maakt sinds november 2019 deel uit van het team van WERQ. Als intercedent zoekt ze naar de ideale match tussen opdrachtgevers en kandidaten. Door haar secretariële achtergrond is zij zowel dienstverlenend als commercieel ingesteld. 

Ze is zeer toegankelijk, heeft oog voor anderen en is hierdoor een echte bemiddelaar. Daarnaast is ze zeer flexibel, nauwkeurig en vindt het belangrijk om kwalitatieve dienstverlening te bieden zowel aan de klant als de kandidaat.

Ruth Munster

Vestigingsmanager
+31 6 44 01 33 52 | r.munster@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Betrokkenheid begint met begrip, snappen hoe de werkelijkheid van de ander er uit ziet “

Ruth maakt sinds mei 2011 deel uit van WERQ. Ze is begonnen als intercedent, maar door haar betrokkenheid is ze binnen een jaar aangesteld als vestigingsmanager. Opgeleid als bouwkundige is ze uiteindelijk in de uitzendbranche terecht gekomen. Door haar kennis mentaliteit en haar laagdrempelig houding weet ze klanten en flexwerkers aan haar te binden.

Henriëtte Waaijenberg

Directeur
+31 6 20 45 64 24 | h.waaijenberg@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Wij zijn dé lokale arbeidsmarkt-partner. Creatief, betrokken en actief. Uw/jouw ambitie waarmaken dat is onze passie”

Henriëtte is directeur bij WERQ. Vanuit de marketing maakte zij in 2012 de overstap naar WERQ. Een eigen bedrijf met betrokken en gedreven collega’s in het team is wat zij ambieerde. Ze heeft een duidelijke visie, is zeer gedreven en zit vol creatieve ideeën. Ze wil er zijn voor ondernemers en alle mensen die werk zoeken. Zodat iedereen hun ambitie kan waarmaken. Daar krijgt zij energie van!

Karin Wognum

Backoffice medewerker
+31 5 28 28 74 00 | k.wognum@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

“Nauwkeurig en deskundig te werk gaan is nodig voor een goede bewaking van het uitbetalen van salarissen.”

Karin is in februari 2017 gestart als backoffice medewerker bij WERQ.  Door haar jarenlange horeca ervaring bij diverse hotels is Karin dienstverlenend ingesteld en communicatief vaardig. Bij WERQ is Karin op de backoffice verantwoordelijk voor de verloning en het ondersteunen van de HR-adviseur. Door haar competenties en vaardigheden ondersteunt Karin de frontoffice ook bij  het werven en selecteren van flexwerkers.

Nickie Kuper

Vestigingsmedewerker
+31 5 28 28 74 00 | n.kuper@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

‘Dankzij de diversiteit in mijn werkzaamheden blijf ik up-to-date van verschillende zaken op de werkvloer!’’

Nickie is sinds juli 2013 begonnen als vakantiemedewerker bij WERQ. Ze is geslaagd voor haar opleiding Marketing & Communicatie. Vanaf september 2015 is Nickie als vestigingsmedewerker aan het werk bij WERQ. In deze functie fungeert ze als eerste aanspreekpunt op de vestiging. Grote kans als u belt naar het kantoor van WERQ dat u, de altijd enthousiaste en behulpzame, Nickie aan de telefoon krijgt! Ook is Nickie sinds kort verantwoordelijk voor de boekhouding. Door haar nauwkeurigheid weet ze op de juiste manier te werken met cijfers, boekingen en andere financiele zaken.

Alie Martens

HR Kennispartner
+31 5 28 28 74 00 | a.martens@WERQ.nl

Bezoek mijn LinkedIn profiel

” Het geven van een passend en effectief advies zodat het team in staat is om de doelstellingen te behalen’’

Alie is in 2012 gestart bij WERQ als HR kennispartner. Zij heeft de  HBO opleiding Human Resource Management aan de Hanzehogeschool in Groningen in 2014 afgerond. Vanuit deze achtergrond is Alie verantwoordelijk voor arbeidsvraagstukken en ontwikkelt zij HR op het gebied van ziekteverzuim, opleidingen & ontwikkelingen en loopbaan & mobiliteit.